sâmbătă, 20 octombrie 2012

Favoriteee,favorite

Bunaaa!

Deoarece mai sunt 10 zile si se sfarseste luna Octombrie m-am gandit sa va arat ce am folosit cel mai mult luna aceasta si jumate de Septembrieee:)
  Sa incepem cu cele mai purtate oje:

Da..de fiecare data cand vine weekend-ul trebuie neaparat sa ma dau cu una din ele,altfel ma simt incompleta:)))!

Cel mai mult am folosit un fdt,foarte ieftin,dar neasteptat de bun:

Totul a inceput cand mi l-a adus mama de la ea de la munca,ca sa ''il incerc''.L-am incercarcat odata si chiar mi-a placut.E foarte cremos..are o acoperire foaaarte buna pentru pretul lui!Insa odata pus pe fata trebuie intins foarte repede pentru ca se ''usuca'' si ramane naspa.:)))

Cele mai folosite creioane de ochi:

Nimic de zis.Pigmentate,nu se intind,ceea ce pentru mine e WOWWW!Nu stiu de ce ,pe pleopele mele orice se intinde,chiar daca folosesc 10000 de baze.

Cel mai folosit creion de buze(chiar daca nu folosesc eu prea des,acesta chiar mi-a placut):


Cea mai folosita pudra:



Putin cam inchisa pentru mine,desi era cea mai deschisa nuanta.Are super-acoperire,insa nu uniformizeaza tenul.

Cele mai folosite farduri:


Mono-ul de la farmasi e S-U-P-E-R .Foaaarte pigmentat si se blenduieste bine..intelegeti voi.Corai-ul si albul din quad-ul de la avon le-am folosit mult la scoala,iar celelalte 2 merg bine impreuna.

Cel mai folosit gloss:

..dintotdeauna,defapt,nu doar de luna asa.Mirooooase a pepenee mmm<333.Un minus ar fi pensulita aia..insa nu ma derenajeaza prea tare.


Cel mai purtat ruj:

Ahhh,l-as purta in fiecare zi!Imi da asa o incredere in mine!

Cea mai folosita mascara:



Da,cam mult Avon in post-ul de azi:)).Asta e! 

Sa treecem la produse de ingrijire<333

Pentru curatarea fetei am folosit:
Foooarte racoritoare:)) Te pisca rau fata
Si:
Imi placeee ca nu imi asucu pielea tare,ca alte geluri de curatare.Nu stiu ce efect anti acneic are,insa curata ok.

Cea mai folosita crema de hidratare:

Da! Nu stiu ce sa comentez!Perfecta:D


Cea mai folosita lotiune de corp:



Delicios!



Siiiiiiiiii..cel mai purtat parfum:


SUUUPERR SSUPERRR!!




Cam atat pentru azi:)Sper ca v-a placut.Pe data viitoare.





Malinna.






Un comentariu: